Обмін та повернення
Законні умови повернення товару та коштів.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 15.05.1991р. №1023-XII, ми готові повернути Ваші гроші у разі:
- якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою та ін., і від дати його придбання не минуло 14 днів.
- якщо ви виявили заводський дефект товару, ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо вам гроші.
При отриманні замовлення клієнт повинен перевірити якість отриманих рослин та при виявленні неякісних (підгнили, підсохлі та інше) повідомити продавця. Якщо таких повідомлень не було, відповідальність за посадку, догляд та інше несе покупець
Повідомити про неякісний товар необхідно протягом доби з моменту отримання товару!
ОБМІН неякісного товару, ПРЕТЕНЗІЇ ЗА ЯКІСТЮ, ПЕРЕСОРТ
Увага! Обмін рослин без фото НЕ ОБРОБЛЯЄТЬСЯ!.
При відправленні міжміських посилок транспортними перевізниками ми ретельно упаковуємо рослини в картонні коробки з маркуванням При отриманні посилки перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки (м'ята, порвана коробка) розплідник претензії не приймає.
Претензії щодо якості рослин приймаються за телефонами, зазначеними
у розділі «Контакти», електронною поштою, наявність фото
обов'язково. Неякісні рослини (засохлі, підгнили,
пошкоджені внаслідок неякісної упаковки), вислані з вини
розплідника, за погодженням з покупцем:
- змінюються за рахунок розплідника ;
- покупцю повертаються гроші за рослини
Претензії щодо пересортування приймаються письмово електронною поштою. Необхідно вказати: Ваш номер замовлення, яка рослина була замовлена, яка отримана, додати фото. При підтвердженні пересорту, покупцеві надсилається необхідна рослина, а покупець повертає пересорт. Витрати з пересилання за рахунок розплідника. Без фото претензії щодо пересорту не розглядаються.