Доставка, оплата, повернення товару від інтернет-магазина САД24
Самий найшвидний спосіб получити свій заказ.
Термін доставки - від 1 до 3 днів після відправки.
Наложний платіж
Повна оплата відбувається в момент отримання товару у відділенні.
Компанія Нова пошта стягує додаткову комісію при надсиланні післяплатою.
Предоплата на карту ПриватБанка
Після оформлення замовлення ви можете зв'язатися з менеджером компанії за телефоном Служби підтримки:
1)+38 066 506 23 26
2)+38 068 489 29 43
для того, щоб отримати реквізити карти в смс.
Внести гроші ви зможете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват24
Зверніть увагу! Усі замовлення, оформлені за передоплатою, збираються насамперед.
ПОВЕРНЕННЯ САДЖАНЦІВ
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Повернення та обмін товарів можливий в терміні 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
"САД24" не приховує закон Про захист прав споживачів, а наголошує на ньому. Ми гарантуємо повернення товару якщо виникають якісь нюанси в роботі і постійну безкоштовну консультацію клієнта. Це дозволяє нашим клієнтам бути захищеними і впевненими, що набули якісного товару, - а нам у свою чергу допомагає прогресувати, розвиватися і рости разом з уже - Вашими садами! Також до наших переваг належить: висока якість товару; швидке відправлення замовлення; індивідуальний підхід; консультація клієнта; повний набір найбільш затребуваних сортів; можливість вирощування саджанця на замовлення; доступні ціни. Замовляйте здорові саджанці зараз і створюйте свій власний сад.
1.Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості якщо вони належать до категорій зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.